DE ONLINE ACHTERSTAND VAN DE HORECA

Inmiddels zijn we over de helft van 2021 en jij loopt als horecaondernemer online nog steeds achter. Tijd om daar verandering in te brengen.

2020 was voor veel horecazaken in Nederland een pijnlijk jaar. Door de lockdown zag zowat iedereen in deze branche de omzet dalen. Dat zorgde ervoor dat in 2020 zo’n 470 restaurants hun deuren sloten. Dat is ongeveer 10 procent meer dan een jaar eerder. Ook stopten 450 cafetaria’s, lunchrooms, snackbars, ijssalons en andere eetkramen. – Aldus RTL nieuws.

Maar deze ondernemers zijn niet zomaar gestopt. In datzelfde jaar was de race op online vindbaarheid vanuit de horeca enorm. Halsoverkop moesten horeca zaken er alles aan doen om hun publiek online te vinden. Met letterlijk heel horeca Nederland als concurrent in afhaalmenu’s werd het belang van ondermeer social media, een goede website en de juiste online marketing duidelijker dan ooit.

Nu de horeca weer enige tijd open is is dat belang niet verdwenen. Ook nemen de problemen voor deze branche nog niet af. Momenteel kampt de horeca met een personeelstekort. Hierdoor draaien zaken ook na de heropening nog niet de omzet als voor het begin van de pandemie.

Studio Nicks kan jou hier bij helpen. Als online horecapartner weet ik wat er nodig is om jouw online uitstraling en vindbaarheid naar een volgend niveau te brengen. Studio Nicks helpt jou bij:

  • De (re)branding van jouw zaak
  • Online uitstraling
  • Ontwikkelen van jouw 2021 website
  • Professionele uitstraling social media

Ben jij toe aan een betere online uitstraling? Plan dan een vrijblijvende belafspraak met mij in!

Blog delen

Meer Food for thought?